lördag 23 november 2013

Sydkusten en novemberlördag






"Jag trivs bäst i öppna landskap, nära havet vill jag bo. 
Några månader om året, så att själen kan få ro."
(Ulf Lundell)

Jag med. Gärna året om. L och jag tog en tur till sydkusten idag. Solen sken och luften var hög och klar. Vackert så det förslog. Att spendera en stund vid havet i mina gamla hemtrakter ger mig ny kraft och energi. Välbehövligt i dessa bråda tider då mycket ska hinnas med. Att bara koppla av, andas och njuta av allt det fina och vackra. Borde göra det oftare. Mycket oftare.

Kram

3 kommentarer:

  1. Hej Eva.
    Idag blev äntligen färdig till att lägga till en länk till dig.
    Det var på tiden.
    Kul att få komma till dig och hoppas vi ses igen.
    Ha en sköndag
    Annika

    SvaraRadera
  2. Jättehärliga bilder!
    Visst är det vackert och härligt i den miljön året om. För egen del trivs jag väldigt bra i skogen också, året om.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Det ser verkligen härligt ut! Tack för senast, som vanligt sååå roligt att träffas! Och få trädgårdsnörda i några timmar, I like!
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera

Blir så glad för en hälsning! Tack!/Eva

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...