fredag 14 september 2012

Gammalt blir nytt

När hösten kommer är min lust att förnya och möblera om inomhus stor. I vårt matrum ville jag ha en skänk. Letade ganska länge efter skänken med stort S då det en dag plötsligt slog mig att vi faktiskt redan hade en som skulle passa alldeles utmärkt. Varför hade jag inte tänkt på den? Den stod nere i tvättstugan efter tillbyggnaden av köket och om man bara ändrade på ett par detaljer skulle den vara perfekt. 


Visst är det fascinerande hur enkelt och snabbt man kan förvandla något med lite färg och nya handtag?  



Känner mig så nöjd. Det är verkligen en härlig känsla att ge saker och ting nytt liv! 

Önskar er en fin start på helgen!


(Skänken kommer från IKEA)

2 kommentarer:

  1. Kul att lösningen fanns så nära rill hands.
    Och så snyggt det blev.
    Kramar :)

    SvaraRadera
  2. Så roligt att göra om det som redan finns i gömmorna. Så snyggt det blev.
    Ha en skön helg
    AC

    SvaraRadera

Blir så glad för en hälsning! Tack!/Eva

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...