fredag 18 april 2014

Klematis på rad


Sen jag läst Isas fina inlägg om pallar och krukor på rad har jag funderat och klurat på hur jag skulle kunna ordna något liknande på vårt däck. Men vad gör man om man nu inte skulle råka springa på sådana där fantastiskt vackra träpallar som Tage Andersen har på sitt Gunillaberg? För att göra en lång historia kort: det bidde inga pallar på rad, det bidde – cafébord på rad. Hittade dessa på stora möbelvaruhuset och efter en omgång färg blev bordsplattan svart. I krukorna står klematis från finaste vännen H och nu återstår att hitta ett lämpligt klätterstöd. Inte det lättaste, har tänkt mig något runt. Ska bli väldigt intressant att se vad det bidde av det...

Ha en fortsatt skön långfredag!

Kram Eva

4 kommentarer:

  1. Cafébord på rad är ju en utmärkt ide och vinkling på temat! Jätteläckert. :-)

    Ha en fin påskhelg

    SvaraRadera
  2. Super fint, jag blev nästan full i skratt när jag såg dina bord . Jag målade några av mina bord svarta idag, just såna från det stora varuhuset.
    Ha en skön påsk helg

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Vad lyxigt med flera klematis på rad, det blev ju minst lika bra med borden som med pallarna, du får ju dessutom plats med mer på dem!

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera
  4. Åhh så roligt att mitt inlägg kunde inspirera till dina fina cafébord - skall bli så kul att se hur det blir när klematisen börjar blomma !
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera

Blir så glad för en hälsning! Tack!/Eva

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...